loulou-seoul.reismee.nl

Laatste weken study (voorbereiden eindexamens)

6 december

Hallo, de laatste maand van het semester is ingegaan en dat is enorm gek. Het is bijna het einde van de studieperioden in Seoul. Ik vond het enorm snel gaan maar ik ben nog niet klaar. De final examens komen eraan en dat is in vergelijkbaar met Nederland; de laatste examens die je moet maken aan het einde van de studieperiode. Voor de eindexamens hebben we een week vrij om te kunnen voorbereiden op de eindexamens. In deze periode heb ik niet veel dingen gedaan en meer gefocust op school. Op 13 december begint de toets week dus dat wordt nog even hard werken. Daarna heb ik lekker vakantie en kan ik nog lekker genieten van Korea.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!