loulou-seoul.reismee.nl

Bij op de helft van het semester

We zijn al bijna op de helft van het study semester en wat gaat het snel. Ik heb het enorm naar mijn zin. De lessen zijn nog steeds online maar het ziet er naar uit dat ze het gaan veranderen en ik fysiek les ga krijgen. Ik heb daar ook heel veel zin in omdat ik dan al mijn studiegenoten in het echt ga zien. De komende weken worden enorm druk denk ik. Ik heb namelijk bijna mijn tussentijdse examens. In Nederland heb je alleen vaak de final examens maar hier heb je dus ook het tussentijdse examens. Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat. De manier van toetsen zal denk ik ook wel anders zijn dan in Nederland. Ik zal de komende weken dus veel studeren en iets minder tijd hebben voor leuke activiteiten. Het hoort er natuurlijk allemaal bij. Ik heb er wel een goed gevoel over want tot nu toe gaat school enorm goed. Het studeren hier vind ik wel veel leuker omdat het hier normaal is om naar een café te gaan en daar de hele dag te studeren in plaats van in je kamer zoals dat vaak in Nederland gebeurt.

Gelukkig heb ik de afgelopen weken nog heerlijk kunnen genieten van Seoul. Doordat je in de stad echt leeft, merkte ik toch dat ik het soms wel lekker vind om de natuur op te zoeken. Gelukkig is dat ook mogelijk in Seoul. Seoul is omringt door bergen dus je kan er heerlijk hiken. Afgelopen week heb ik een hike gedaan. Ondanks dat je ook daar mensen tegenkomt net als overal in Seoul voelt het toch enorm rustgevend. Ik vond het enorm fijn en ook lekker om even in beweging te komen. Ik zal dit zeker gaan missen in Nederland. Daar zijn natuurlijk geen bergen om even een mooie hike te doen met prachtig uitzicht over Seoul.






Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!