loulou-seoul.reismee.nl

Midterm examens

1 november

Eindelijk; de midterm examens zijn klaar. Het was pittig, 10 examens die je natuurlijk goed wil maken of naja zo goed mogelijk. Ik heb daarom de afgelopen twee weken alleen maar gestudeerd. Ik vond de toetsen niet heel moeilijk maar ik moest er natuurlijk wel iets voor doen. Mijn gevoel zegt dat ik alle toetsen heb gehaald. Het waren wel lange dagen en dit kwam omdat de lessen ook gewoon door gingen en ik kreeg ook huiswerk en nog essays die ik moest inleveren. Hierdoor kon ik me niet alleen focussen op de examens maar moest ik mijn tijd echt goed verdelen en inplannen. Ik heb me daarom de afgelopen twee weken alleen maar op school gefocust en niet veel activiteiten ondernomen. Gelukkig is door Seoul lopen al heel bijzonder.

Het uitje van de dag was vaak uiteten. Ik moest natuurlijk avondeten en er is geen betere plek om dat te doen dan in Seoul. Seoul heeft alle keukens die je maar kan wensen en alles is vaak binnen handbereik. Koken is een stuk duurder dus hierdoor ging ik vaak met vriendinnen uiteten tussen het studeren door. Zodat ik nog wel een beetje ontspanning op de dag had en dat was ideaal.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!