loulou-seoul.reismee.nl

Wat begon als "EEN IDEE" pakte uit als een spannend avontuur.

  • (Woensdag 3 februari 2021 om 12.00 uur). De meeting oriënterende bijeenkomst minoren begon. Zonder enige gedachten om een minor te gaan volgen in het buitenland volgde ik de bijeenkomst over minoren in het buitenland. De passie voor het reizen is altijd groot geweest. Mijn gedachten dwaalden wel eens af als ik een mooie afbeelding van een woestijn of gletsjer tegenkwam. Tijdens de bijeenkomst realiseerde ik al snel dat ik erg enthousiast werd bij het idee om voor dan 5 maanden in het buitenland te wonen. Tijdens de bijeenkomst werd er verteld over de mogelijkheden om een minor te volgen in Europa en buiten Europa. Ook werd er verteld wat er allemaal bij kwam kijken.

De meeting was afgelopen en ik besloot er een paar nachten over te slapen. Al snel merkte ik dat mijn aandacht continu werd onderbroken met de gedachten om een minor niet in Nederland te gaan volgen. Hierdoor ging ik toch maar op onderzoek uit. Wat wil ik graag leren? Waar zou ik dan willen wonen en hoeveel gaat dit eigenlijk allemaal kosten? Tijdens het bekijken van een lijst met mogelijke minoren viel mijn oog al snel op een specifiek land "Zuid-Korea".

Na de minor bijeenkomst en een aantal dagen nadenken, had ik contact met een studiegenoot. We wisten van elkaar dat we de bijeenkomst over minoren hadden gevolgd en besproken de bijeenkomst en mogelijkheden door. Tijdens het gesprek kwam al snel naar voren dat we beiden geïnteresseerd waren om een minor te doen in Zuid-Korea. Na een paar keer met elkaar erover gebeld te hebben, hadden we al snel besloten om dit avontuur samen aan te gaan. Hoe spannend dit ook klonk we zouden samen een minor in Zuid-Korea gaan volgen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!